Administrátor klientských e-shopů a obsluha platformy SYNCRON Praha Hledáme administrátora (ku) klientských e-shopů a obsluhu platformy SYNCRON Není potřeba znalosti programování ani kódování. Náplň práce Administrace klientských e-shopů v rámci uživatelské administrace Nastavování a úprava různých druhů služeb a propojení třetích stran Aktivace a nastavování služeb v uživatelském prostředí platfromy SYNCRON Po zaučení, navrhování ideálních postupů a kombinace služeb pro klienta Středně pokročilá práce s datovými soubory XML, CSV, EXCEL, standardně pro různé importy, exporty. Komunikace s klientem ohledně zadání Požadavky na skill Alespoň částečná znalost a zkušenost z ecommerce prostředí Zkušenost s administrací krabicového e-shopu Zkušenosti ze systému shoptet, eshop-rychle atd.. nebo Upgates VELKOU VÝHODOU Znalost práce s XML, CSV soubory, jednoduché úpravy Základní znalost html výhodou, ale ne podmínkou Nabízíme Práci a za ní peníze Práce v příjemném kanclu a pohodovém týmu Práce v malém kolektivu, žádný korporát, je nás cca 10 sniperů Plat adekvátní zkušenostem a dle dohody Kde? V kanceláři Praha 10 Malešice Zájemci na pozici Email Jméno Telefon Vaše dosavadní zkušenosti, případně další info o Vás Životopis nebo nějaký dokument co dává smysl Procházet Pokud máš připravený životopis, rádi se s ním seznámíme.