Administrátor klientských e-shopů a obsluha platformy SYNCRON Praha

Hledáme administrátora (ku) klientských e-shopů a obsluhu platformy SYNCRON

Není potřeba znalosti programování ani kódování.

Náplň práce

  • Administrace klientských e-shopů v rámci uživatelské administrace
  • Nastavování a úprava různých druhů služeb a propojení třetích stran
  • Aktivace a nastavování služeb v uživatelském prostředí platfromy SYNCRON
  • Po zaučení, navrhování ideálních postupů a kombinace služeb pro klienta
  • Středně pokročilá práce s datovými soubory XML, CSV, EXCEL, standardně pro různé importy, exporty.
  • Komunikace s klientem ohledně zadání

Požadavky na skill

  • Alespoň částečná znalost a zkušenost z ecommerce prostředí
  • Zkušenost s administrací krabicového e-shopu
  • Zkušenosti ze systému shoptet, eshop-rychle atd.. nebo Upgates VELKOU VÝHODOU
  • Znalost práce s XML, CSV soubory, jednoduché úpravy
  • Základní znalost html výhodou, ale ne podmínkou

Nabízíme

  • Práci a za ní peníze
  • Práce v příjemném kanclu a pohodovém týmu
  • Práce v malém kolektivu, žádný korporát, je nás cca 10 sniperů
  • Plat adekvátní zkušenostem a dle dohody

Kde?

  • V kanceláři Praha 10 Malešice

Zájemci na pozici

Pokud máte připravený životopis, rádi se s ním seznámíme.