SYNC OBJEDNÁVKY
Automatizace objednávek, kterou si snadno naklikáte během pár minut přímo v aplikaci SYNCRON.
Služba je dostupná ihned po registraci v SYNCRONU.
Máte možnost definovat vlastní pravidla mohou:
- Měnit stavy objednávek po splnění podmínek v pravidlu
- Generovat fakturu po splnění podmínek v pravidle
- Označovat objednávky jako zaplacené
Hlavní síla je v přepínání stavů objednávky na základě podmínek, jelikož tímto způsobem rozdělíte a zpracujete objednávky ve velké míře automatizovaně.
Podmínek, které můžete vkládat do pravidel je mnoho, ale ty nejzásadnější jsou určitě:
- Je objednávka v určitém stavu (Můžete vytvářet na sebe navazující pravidla)
- Je objednávka zaplacená ANO / NE
- Je veškeré zboží z objednávky skladem ANO / NE
- Kód mutace (vhodné při provozu B2B shopu na mutaci)
- Obsahuje li konkrétní produkt
- Podmínky na základě dopravy nebo platby
SYNC OBJENDÁVKY obsahuje napojení na BALÍKOBOT
Díky napojení na balíkbot můžete zasílat zákazníkům oznámení, kde a jak dlouho se nachází jejich zásilka. Stejně tak můžete aktivovat retenční marketing, jelikož budete vědět, že zákazník má již zásilku doma.
Doba dodání:
IHNEDKategorie:
Služby SYNCRON
Kód inzerátu: P00086
Naposledy aktualizováno: 12. 05. 2023
Informace k inzerátu
Co potřebujeme pro implementaci na Váš e-shop
Přístupová ID na API e-shopu nebo přístup do e-shopu
Je nutné pro implementaci deaktivovat modul designer?
NE
Vyžaduje služba poplatek za běh na serveru?
ANO
Poplatek za hostování služby na serveru (bez DPH)
NYNÍ ZDARMA