Google Lighthouse sjednocuje aktuálně největší množství metrik, kterými Google posuzuje kvalitu webu a přehledně hodnotí různé části webu.
Je pochopitelné, že shop, kterému záleží na SEO a celkově oblibě ze strany Googlu musí tyto metriky plnit do maximální možné míry.
Jedná se o různé oblasti Vašeho e-shopu. Některé tyto metriky můžete vidět i v Google Search Console, zde jsou ovšem detailnější.
Jaké oblasti Vašeho e-shopu na Upgates budeme optimalizovat?
Performance
Optimalizace rychlosti a kvality načítání stránky. Jedná se jednak o rychlost načítání, což ovlivňuje hodně aspektů, od optimalizace obrázků přes správné pořadí načítání až po optimalizaci skriptu
Kvalitou načítání je myšlena hlavně metrika CLS (Cumulative Layout Shift), která určuje stabilitu rozměrů stránky. Zajistí, aby uživateli eshop při postupném načítání neposkakoval a stránka se neprodlužovala až při načítání.
Accessibility
Metrika určuje přístupnost a uživatelskou přívětivost e-shopu.
Best Practices
Splnění doporučených postupů v kodu e-shopu dle standardu Google.
SEO
Splnění základních doporučení Google v rámci SEO z pohledu kódu.